גם לך קשה 'לסחוב' בעלייה? נמאס לך להיות בסבל ובמאמץ?

אין צורך ללמוד עוד ועוד שיטות,
הגיע הזמן לדרך הייחודית שלך,
לגלות את האור שבך,
הוא שלך לזרוח וליצור חיים
בדיוק כמו שרצית.

"עלינו להיות זרקור המכוון אל עצמנו

ולמצוא את הדרך הנכונה לנו."

אני אור- נתיבים למגדלור הפנימי – שפע הבריאה

קורס מזורז ומותאם לעת הזו – מועד חדש לשנת 2022 יפורסם בהמשך – עקבו לפרטים נוספים.

הצטרפו אלינו ללמידה ותוכלו גם אתם להנות מ-


רוצה לדעת עוד?


רוצה להכיר באור שלי

הדרך מתגלה לצועדים בה באופן מודע.

מאסטר אמיתי יודע את כוחותיו מבפנים, מתוך התנסות ובחירה.
הגיע הזמן למצוא את המאסטר.ית  הפנימי.ית  שלך – מתוך מציאות חייך.
נקבל כלים להתבונן פנימה ולמצוא את האומץ לפגוש את כוחותינו, להגשים כל מה שחלמנו ויותר.

כשאנחנו מכירים באור שלנו – הדרך מתבהרת והבחירה נעשית פשוטה יותר.

אפרת אביטל- צועדת בדרך המודעות והאור מעל 15 שנה, מנחת סדנאות ומורה רוחנית לקורס בניסים, מטפלת רגשית ואנרגטית, קושרת מרחבי תודעה.
מזמינה אתכם לעבור ביחד מחוסר וודאות למודעות ערה ובחירה באהבה. 

ביחד יותר נעים וקל למצוא את הכוחות, לחזק ולהתחזק, להדהד ולהיות אור.  

קורס משנה חיים, מחליף אמונות ישנות של פחד לאמונות של אהבה וראויות.
נותן כוח ואומץ להעז ולהשתחרר מדפוסים לא מקדמים. אני חווה אותך משקיעה מהלב והנשמה לפרטי פרטים וזה גורם לי להרגיש חשובה וראויה. את בעלת ידע רוחני עשיר וידע פסיכולוגי והשילוב של 2 העולמות עוצמתי לאין שיעור. את מפגינה נדיבות אין קץ בהקשבה, בשיעורי בית, בהסברים מעמיקים לכל שאלה וצורך. התחזקתי והזדקפתי משיעור לשיעור. החופש בתוכי גדל והאהבה בתוכי התרחבה. את עדינה ורגישה וגם אסרטיבית, מלמדת ידע חי בהתלהבות ורגש של תשוקה וסוחפת אחרייך.
הקורס תרם מאוד לתחושת הביטחון שלי, להעמקת האמונה והתחזקות ברוח. ליכולת שלי להתבונן על דברים מפרספקטיבה אחרת. ההנחיה שלך מעצימה ונוכחת, כל שיעור מעורר השראה גדולה וכוח להמשיך. גם הבחירה של הנשים בקבוצה היתה נכונה, חיבורים נכונים בינינו וזו ממש איכות של מנחה בסדר גודל עולמי! בקיצור, הכל מדויק וממשיך להיות מדויק עבורי בעזרתך ובנוכחותך.
הייתי ממליצה על הקורס לכל מי שרוצה לתת לעצמו במתנה את עצמו. הקורס מאפשר להכיר את עצמנו עוד יותר לעומק, להסתכל על הדברים מנקודת מבט אחרת, שמאפשרת לנו לחמול על עצמנו, להיות פחות קשים ונוקשים עם עצמנו ולהכיר בחיים האלה כדבר שונה ממה שחשבנו עליהם עד כה. מאפשרת להכיר אנשים נוספים כמונו ולהרגיש שייכות למשפחה חדשה שנוצרת לה.
אני מרגישה שהקורס מהווה עבורי תמיכה שבועית משמעותית. מחכה לו כל שבוע. אני נהנית מהמפגשים מרגישה שזה אי של שלווה בשגרת השבוע העמוסה. התכנים המוכרים מחזקים עוד יותר את האמונה בדרך ואת היכולת לצעוד בה. הקבוצה היא מקום בו אני מרגישה ששייכת ומובנת בלי מאמץ. התמיכה שלך כמובן משמעותית ביותר עבורי ומדויקת לי מאד. הלהט בו את מדברת, האמונה בדרך, ההתבוננות האובייקטיבית על הדברים, היכולת להביא תמיד עמדה אחרת להסתכל על הדברים, גם אם לא פשוטה או לא נעימה מאפשרת פתח לזווית הסתכלות אחרת שלא היתה קיימת ומקלה על ההתמודדות המאתגרת עם כל נושא שעולה..
הקודם
הבא

דרכך קוראת לך?
בשביל זה אני כאן

שלך,
אפרת אביטל 💚 מודעות לאהבה

תפריט נגישות